Πριν από 2 χρόνια οι ιδιοκτήτες ΙΧ έκαναν ουρές για να αποσύρουν τα αυτοκίνητά τους. Τώρα, υπάρχουν περιοχές της Ελλάδας που αποσύρονται ένα και 2 αυτοκίνητα την ημέρα! Το μέτρο της απόσυρσης ξεκίνησε από την περασμένη Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου όμως ο κόσμος δεν έχει ανταποκριθεί.
Ενώ την περασμένη φορά το μέτρο της απόσυρσης είχε τεράστια απήχηση και έγινε χαμός καθώς όλοι ήθελαν να αποσύρουν τα σαραβαλάκια τους και να πάρουν ένα καινούργιο ή ένα μεταχειρισμένο, αυτή τη φορά το μέτρο δεν προχωρά.
Το Νewsit μίλησε με εκπροσώπους εταιρειών ανακύκλωσης από όλη τη χώρα και τα πρώτα αποτελέσματα είναι αποκαρδιωτικά. Το πρόβλημα είναι ότι με την απόσυρση τώρα ο κόσμος δεν παίρνει χρήματα όπως το 2009 που έπαιρνες επιταγή και εισέπραττες 1000 ευρώ απο τον εφορία. Επίσης μεγάλο αγκάθι είναι το ότι πλέον δεν μπορείς να αποσύρεις για να αγοράσεις μεταχειρισμένο όχημα αλλά μονο καινούργιο. Μεσούσης της κρίσης λοιπόν αυτό δημιουργει τεράστια προβλήματα. Στην ουσία αυτό που ολοι λένε, είναι πως το κερδος έχει να κάνει μόνο με τη μείωση στο εκτελωνισμο του νέου οχήματος. Διαβάστε τα ακόλουθα στοιχεία και θα καταλαβετε.
Στην Αττική, απο το κέντρο ανακύκλωσης Τσιβόλας ΕΠΕ, που βρίσκεται στα Καλύβια μάθαμε πως:
τωρα: αποσύρονται περίπου 25 αυτοκίνητα ημερησίως.
2009: αποσύρονταν περίπου 200 αυτοκίνητα ημερησίως.
Στη Θεσσαλονίκη, απο το κέντρο ανακύκλωσης Αειφόρος ΑΕ, που βρίσκεται στη Σίνδο μάθαμε πως:
τώρα: αποσύρονται 3 με 4 αυτοκίνητα ημερησίως.
2009: αποσύρονταν 40 με 50 αυτοκίνητα ημερησίως.
Στην Ηλεία, από το κέντρο ανακύκλωσης Ντέμου Θεοδώρα Ο.Ε, που βρίσκεται στον Πύργο και εξυπηρετεί όλο τον νομό μάθαμε πως:
τώρα: αποσύρονται 2 αυτοκίνητα ημερησίως
2009: αποσύρονταν 100 με 120 αυτοκίνητα ημερησίως.
Στη Ζάκυνθο, απο το κέντρο ανακύκλωσης που εξυπηρετεί όλο τον νομό, μάθαμε πως:
τώρα: αποσύρονται περίπου 8 αυτοκίνητα ημερησίως.
2009: αποσύρονταν περίπου 50 αυτοκίνητα ημερησίως.
Στη Ρόδο στο μοναδικό κέντρο ανακύκλωσης που εξυπηρετεί όλα τα Δωδεκάνησα, μάθαμε πως αποσύρονται περίπου 10 αυτοκίνητα ημερησίως.
Στο Λασίθι στην Κρήτη, στο μοναδικό κέντρο ολου του νομού, μάθαμε πως έως τώρα έχουν αποσυρθεί 2 μόνο αυτοκίνητα.
Τι λένε οι έμποροι.
Όπως δήλωσε στο ΝEWSIT ο Δημήτρης Πάτσιος, Γενικός Γραμματέας Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, "Η ενημέρωση που έχουμε από τους συνεργάτες μας επίσημους εμπόρους αλλά και τα σημεία ανακύκλωσης είναι οτι υπάρχει σημαντικό ενδιαφέρον για την απόσυρση. Φυσικά η καθύστερηση στην έκδοση υπουργικής απόφασης έχει οδηγήσει το κοινό σε κάποια σχετική αναμονή. Βρίσκουμε ότι το μέτρο σαφώς θα τονώσει την αγορά, ασφαλώς, στο πλαίσιο της οικονομικής κρίσης που διανύει ο τόπος μας δεν περιμένουμε θεαματικες βελτιώσεις. Ομως θα υπάρξει μια σημαντική τόνωση που ο κλάδος τη χρειάζεται καθως γνώρισε κάμψη τον τελευταίο καιρό σχεδόν 65%".
Ενώ την περασμένη φορά το μέτρο της απόσυρσης είχε τεράστια απήχηση και έγινε χαμός καθώς όλοι ήθελαν να αποσύρουν τα σαραβαλάκια τους και να πάρουν ένα καινούργιο ή ένα μεταχειρισμένο, αυτή τη φορά το μέτρο δεν προχωρά.
Το Νewsit μίλησε με εκπροσώπους εταιρειών ανακύκλωσης από όλη τη χώρα και τα πρώτα αποτελέσματα είναι αποκαρδιωτικά. Το πρόβλημα είναι ότι με την απόσυρση τώρα ο κόσμος δεν παίρνει χρήματα όπως το 2009 που έπαιρνες επιταγή και εισέπραττες 1000 ευρώ απο τον εφορία. Επίσης μεγάλο αγκάθι είναι το ότι πλέον δεν μπορείς να αποσύρεις για να αγοράσεις μεταχειρισμένο όχημα αλλά μονο καινούργιο. Μεσούσης της κρίσης λοιπόν αυτό δημιουργει τεράστια προβλήματα. Στην ουσία αυτό που ολοι λένε, είναι πως το κερδος έχει να κάνει μόνο με τη μείωση στο εκτελωνισμο του νέου οχήματος. Διαβάστε τα ακόλουθα στοιχεία και θα καταλαβετε.
Στην Αττική, απο το κέντρο ανακύκλωσης Τσιβόλας ΕΠΕ, που βρίσκεται στα Καλύβια μάθαμε πως:
τωρα: αποσύρονται περίπου 25 αυτοκίνητα ημερησίως.
2009: αποσύρονταν περίπου 200 αυτοκίνητα ημερησίως.
Στη Θεσσαλονίκη, απο το κέντρο ανακύκλωσης Αειφόρος ΑΕ, που βρίσκεται στη Σίνδο μάθαμε πως:
τώρα: αποσύρονται 3 με 4 αυτοκίνητα ημερησίως.
2009: αποσύρονταν 40 με 50 αυτοκίνητα ημερησίως.
Στην Ηλεία, από το κέντρο ανακύκλωσης Ντέμου Θεοδώρα Ο.Ε, που βρίσκεται στον Πύργο και εξυπηρετεί όλο τον νομό μάθαμε πως:
τώρα: αποσύρονται 2 αυτοκίνητα ημερησίως
2009: αποσύρονταν 100 με 120 αυτοκίνητα ημερησίως.
Στη Ζάκυνθο, απο το κέντρο ανακύκλωσης που εξυπηρετεί όλο τον νομό, μάθαμε πως:
τώρα: αποσύρονται περίπου 8 αυτοκίνητα ημερησίως.
2009: αποσύρονταν περίπου 50 αυτοκίνητα ημερησίως.
Στη Ρόδο στο μοναδικό κέντρο ανακύκλωσης που εξυπηρετεί όλα τα Δωδεκάνησα, μάθαμε πως αποσύρονται περίπου 10 αυτοκίνητα ημερησίως.
Στο Λασίθι στην Κρήτη, στο μοναδικό κέντρο ολου του νομού, μάθαμε πως έως τώρα έχουν αποσυρθεί 2 μόνο αυτοκίνητα.
Τι λένε οι έμποροι.
Όπως δήλωσε στο ΝEWSIT ο Δημήτρης Πάτσιος, Γενικός Γραμματέας Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, "Η ενημέρωση που έχουμε από τους συνεργάτες μας επίσημους εμπόρους αλλά και τα σημεία ανακύκλωσης είναι οτι υπάρχει σημαντικό ενδιαφέρον για την απόσυρση. Φυσικά η καθύστερηση στην έκδοση υπουργικής απόφασης έχει οδηγήσει το κοινό σε κάποια σχετική αναμονή. Βρίσκουμε ότι το μέτρο σαφώς θα τονώσει την αγορά, ασφαλώς, στο πλαίσιο της οικονομικής κρίσης που διανύει ο τόπος μας δεν περιμένουμε θεαματικες βελτιώσεις. Ομως θα υπάρξει μια σημαντική τόνωση που ο κλάδος τη χρειάζεται καθως γνώρισε κάμψη τον τελευταίο καιρό σχεδόν 65%".