Κυριακή 20 Μαρτίου 2011

«Αν τον πατριώτη τον λες φασίστα, εγώ είμαι ο μεγαλύτερος»


ΣΩΣΤΟΣ Ο ΝΟΤΗΣ...ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΝΟΤΗ ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΙ ΒΑΛΕΙ ΜΥΑΛΟ...ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!

Αίσθηση προκάλεσε για μία ακόμα φορά ο Νότης Σφακιανάκης σε συνέντευξη που έδωσε στο Mad και τον Θέμη Γεωργαντά, καθώς δήλωσε, έξω από τα δόντια όπως συνηθίζει: «Όταν λες εσύ είμαι πατριώτης, σου λένε είσαι φασίστας. Ναι ρε! Είμαι φασίστας άμα είμαι πατριώτης. Αν τον πατριώτη τον λες φασίστα, εγώ είμαι ο μεγαλύτερος. Εσύ που είσαι άπατρις τι είσαι; Το μέγιστο τίποτα;».
Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε για την οικονομική κρίση, τονίζοντας πως αυτοί που διαχειρίζονται τα οικονομικά της Ελλάδας, πρέπει να αλλάξουν τον τρόπο που τον κάνουν και χαρακτήρισε τους πολιτικούς «πολιτικάντηδες που υποθήκευσαν την Ελλάδα και πούλησαν την πατρίδα μας».

Και συνέχισε: «Ο κόσμος πρέπει να διώξει όσους τους ξεγελούν και έχουν πιάσει τις θέσεις και να έρθουν οι νέοι άνθρωποι... πρέπει να βρούμε τους καλούς μας, τους επιστήμονες, τους φιλοσόφους μας».