Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Ύποπτο και δίπορτο....το "αίσθημα" του Νίκου Μακρόπουλου!

Αγωγή διαζυγίου έχει καταθέσει η σύζυγος του Νίκου Μακρόπουλου κατηγορώντας τον για εξωσυζυγική σχέση. Ο λαϊκός τραγουδιστής αρνείται την ύπαρξη άλλης γυναίκας καταθέτοντας και εκείνος αγωγή κατά της εν διαστάσει συζύγου του.Σύμφωνα με το Star, η επί 22 χρόνια γυναίκα του Νίκου Μακρόπουλουισχυρίζεται ότι ο τραγουδιστής είχε σχέση με 20χρονη συνάδελφό του.«Το γεγονός οτι γνώρισε μια άλλη κοπέλα και θέλει να συνεχίσει τη ζωή της μαζί του είναι κάτι το οποίο να μπορεί να συμβεί. Απο εκεί και πέρα όμως πρέπει κανείς να έχει την αξιοπρέπεια να πει οτι εγώ έχω και κάποιες υποχρεώσεις απέναντι στα άτομα που ήταν μαζί του τόσα χρόνια, που δεν ήταν μεγάλος τραγουδιστής», είπε ο δικηγόρος της εν διαστάσει συζύγου στο Star.
Οι ψίθυροι για παράλληλη σχέση του τραγουδιστή ξεκίνησαν πριν από ένα χρόνο ακριβώς στην Κύπρο με τον Ν. Μακρόπουλο να φέρεται να είχε επεισόδιο με φωτογράφο από τον οποίο ζήτησε να σβήσει το υλικό στην κάμερά του.
«Κατά καιρούς είχα δει να γράφονται για το σύζυγό μου διάφορα για εξωσυζυγικές περιπέτειες, τα οποία ουδέποτε πίστεψα, καθώς πάντα με διαβεβαίωνε ο άντρας μου ότι είναι ψέματα, φτιαχτά. Εγώ βέβαια τον πίστευα», σημειώνεται στην αίτηση διαζυγίου ενώ τονίζεται πως είχε γνωρίσει την 20χρονη στον 19χρονο γιο του.
«Διαψεύδουμε την εξωσυζυγική θέση. Ο καθένας τα παρουσιάζει όπως θέλει, απο τη δική του πλευρά. Εμείς δεν έχουμε κανένα πρόβλημα. Αυτά θα λυθούν στο δικαστήριο», δήλωσαν άτομα από το περιβάλλον του τραγουδιστή.