Δημιουργία πρατηρίων συμπιεσμένου φυσικού αερίου με σκοπό την προμήθεια οχημάτων, καθώς επίσης πώληση αερίου σε ειδικά μετασκευασμένα πρατήρια με σκοπό την αεριοκίνηση εξετάζουν οι ΕΠΑ Αττικής, Θεσσαλονίκης και Θεσσαλίας, ωστόσο «σκοντάφτουν» πάνω στο σημερινό θεσμικό πλαίσιο που τους απαγορεύει μια τέτοια δραστηριότητα. Το «παιχνίδι» της αεριοκίνησης σε κάθε περίπτωση ανοίγει, καθώς η ΕΠΑ Αττικής απέστειλε επιστολή στη Ρυθμιστική Αρχή Ενέργειας ζητώντας την άποψή της, και η τελευταία πέραν της απάντησης με τους περιορισμούς που επιβάλει το σημερινό νομικό πλαίσιο, ενημέρωσε με δική της επιστολή την υπουργό Περιβάλλοντος & Ενέργειας Τίνα Μπιρμπίλη, η οποία και θα εξετάσει σύντομα το ζήτημα.
Το θέμα της αύξησης των σημείων ανεφοδιασμού με την εγκατάσταση φυσικού αερίου ακόμα και μέσα στα πρατήρια βενζίνης, δεν είναι καινούργιο. Είχε συμπεριληφθεί σε νομοσχέδια από υπουργούς παλαιότερων κυβερνήσεων πολλές φορές (Μ. Λιάπη, Κ. Χατζηδάκη), χωρίς όμως να «περπατήσει» στην πράξη, απουσία κινήτρων για τη δημιουργία τέτοιων εγκαταστάσεων, καθώς τα κόστη δεν είναι αμελητέα.
Το τοπίο ωστόσο από φέτος αλλάζει, έπειτα από την πρόσφατη ψήφιση του νέου θεσμικού πλαισίου του υπ. Μεταφορών που απελευθερώνει τη λειτουργία συνεργείων και πρατηρίων υγρών και αερίων καυσίμων. Το τάιμινγκ λοιπόν της επιστολής της ΕΠΑ Αττικής μόνο τυχαίο δεν είναι, πόσο μάλλον όταν ο βασικός της μέτοχος, η ΔΕΠΑ (με 51%) έχει εκφράσει δημόσια την πρόθεσή της να δημιουργήσει μια βασική υποδομή με αρκετά σημεία ανεφοδιασμού κατά μήκος των εθνικών οδών αλλά και στις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας.