Δεν προβλέπεται η παύση λειτουργίας Μονάδων της Αγροτικής Τράπεζας. Θα υπάρξουν όμως σταδιακές τροποποιήσεις στον εσωτερικό τρόπο λειτουργίας του δικτύου της για την άμεση μείωση του λειτουργικού κόστους. Αυτό αναφέρεται σε έγγραφο της αναπληρώτριας προϊσταμένης της Διεύθυνσης Διαρκούς Βελτίωσης της Αγροτικής Τράπεζας κας Β.
Ορφανίδου, το οποίο διαβιβάστηκε στη Βουλή από τον υπουργό Οικονομικών, Γιώργο Παπακωνσταντίνου, ύστερα από ερώτηση της βουλευτού του ΠΑ.ΣΟ.Κ. Χαράς Κεφαλίδου για το ενδεχόμενο να σταματήσει η λειτουργία υποκαταστημάτων της ΑΤΕ σε διάφορους δήμους του Νομού Δράμας. Η Διεύθυνση Διαρκούς Βελτίωσης της Αγροτικής, σχετικά με τη φημολογούμενη τον τελευταίο καιρό παύση λειτουργίας Καταστημάτων της ΑΤΕBank, τονίζει ότι «βασικός στόχος της Τράπεζας συνεχίζει να αποτελεί η απρόσκοπτη και ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση των πελατών της με προσφορά ανταγωνιστικών προϊόντων και υπηρεσιών». Η παροχή ποιοτικότερων υπηρεσιών προς όλους τους πελάτες της ATEbank συνδυάζεται με την ενίσχυση του λειτουργικού μοντέλου εξυπηρέτησης δανείων, αναφέρει η κα Ορφανίδου και σημειώνει ότι «ο ανταγωνισμός εφαρμόζει ήδη με επιτυχία ένα πλήρως κεντροποιημένο μοντέλο λειτουργίας, το οποίο σταδιακά υλοποιείται και από την ΑΤΕbank».
Σε ό,τι αφορά στα καταστήματα της ATEbank, με το έγγραφο που διαβιβάστηκε στη Βουλή, υπογραμμίζεται ότι «δεν προβλέπεται η παύση λειτουργίας Μονάδων της, αλλά σχεδιάζεται η σταδιακή τροποποίηση του εσωτερικού τρόπου λειτουργίας του δικτύου της Τράπεζας». Όπως διευκρινίζεται «με την υιοθέτηση του νέου αυτού λειτουργικού μοντέλου επιτυγχάνεται από τη μια πλευρά μείωση άμεσου λειτουργικού κόστους των Μονάδων, και από την άλλη αποτελεσματικότερη και συνεπέστερη εξυπηρέτηση των πελατών, αφού αυτή θα γίνεται από μεγαλύτερες Μονάδες με πιο εξειδικευμένο προσωπικό». Σημειώνεται, όμως, ότι «σε κάθε περίπτωση όλα τα Καταστήματα θα διατηρήσουν το διαμεσολαβητικό ρόλο τους, μεταξύ Τράπεζας και πελατών, ώστε να διευκολύνεται η υποβολή αιτημάτων δανείων σε τοπικό επίπεδο, καθώς επίσης και η επικοινωνία των πελατών με τις Υπηρεσίες της ATEbank. Με τον τρόπο αυτό, το νέο μοντέλο λειτουργίας των Καταστημάτων δεν συνεπάγεται αναγκαστική μετακίνηση των πελατών σε πλησιόχωρες Μονάδες για την εξυπηρέτησή τους».
Η Διεύθυνση Διαρκούς Βελτίωσης της Τράπεζας ενημερώνει επίσης ότι «το προσωπικό που στελεχώνει τα Καταστήματα προγραμματίζεται να εκπαιδευτεί σε πιο εξειδικευμένου τύπου διαχείριση και εξυπηρέτηση της πελατειακής βάσης της Τράπεζας. Κατά συνέπεια, το νέο μοντέλο λειτουργίας θα καταστήσει ακόμα και τις μικρές Μονάδες, πιο αποδοτικές στην εξυπηρέτηση και προώθηση ενός μεγάλου εύρους λοιπών προϊόντων της Τράπεζας και του Ομίλου και στην εν γένει αύξηση των τραπεζικών εργασιών στην τοπική αγορά».