Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Συγκλονιστικές λεπτομέρειες από τη δίκη για τον βιασμό

Συγκλονιστικές λεπτομέρειες για την υπόθεση του γιατρού από την Αμαλιάδα που βίασε μία ασθενή του, φέρνει σήμερα στο φως της δημοσιότητας ο «Κόσμος». Όπως είναι γνωστό, ο μαιευτήρας γυναικολόγος είχε κατηγορηθεί από την αλλοδαπή ότι την είχε βιάσει παρά φύση πάνω στο γυναικολογικό κρεβάτι μετά από έκτρωση που της είχε κάνει και ενώ έξω από το δωμάτιο βρίσκονταν ο άντρας της και ένα φιλικό ζευγάρι. Στο τέλος, ο πέλεκυς της Δικαιοσύνης έπεσε βαρύς και στο Εφετείο. Ο γιατρός καταδικάστηκε σε οκτώ χρόνια φυλάκιση, αλλά κυκλοφορεί... ελεύθερος! Η κατάθεση της γυναίκας ήταν συγκλονιστική: «Είχα πάει με τον άντρα μου στο γυναικολόγο για να κάνω μία έκτρωση. Όταν έκατσα στο κρεβάτι για να ξεκινήσει η διαδικασία της επέμβασης, μου χορήγησε κάτι φάρμακα και ενώ είχα τις αισθήσεις μου δεν μπορούσα να αντιδράσω. Μόλις άνοιξα τα μάτια μου τον είδα να σηκώνει το παντελόνι του. Το είπα στον άντρα μου και κάναμε καταγγελία στην αστυνομία». Στη δίκη βρισκόταν μεταξύ άλλων και ο σύζυγος του θύματος που μετά από την έκτρωση ανέφερε πως την είδε κάπως φοβισμένη. Σ' αυτό συνηγόρησαν και οι οικογενειακοί φίλοι του ζεύγους που είχαν πάει και εκείνοι για ψυχολογική υποστήριξη της τότε νεαρής κοπέλας που είχε αναγκαστεί να κάνει έκτρωση. Η φίλη της, μάλιστα, είχε διακρίνει κάτι περίεργο μετά την επέμβαση. Υπογράμμισε χαρακτηριστικά πως την είδε στεναχωρημένη αλλά αυτό ήταν κάτι φυσιολογικό μετά από ένα τέτοιο συμβάν, όπως είναι μια έκτρωση. Επίσης είχε επισημάνει στο γιατρό ότι η πελάτισσά του είχε χαμηλό αιματοκρίτη και καλό θα ήταν να ελέγξει την πίεσή της. Σε ό,τι αφορά την καταγγελία του βιασμού, στην αρχή είχε τις επιφυλάξεις της αλλά μετά πείστηκε ότι αυτό συνέβη στην πραγματικότητα πίσω από την κλειστή πόρτα του χειρουργείου. Ο οικογενειακός φίλος δήλωσε πως πρόκειται για εξαιρετικό ζεύγος και ότι αποκλείεται να λένε ψέματα. Σε αντίθεση με τη γυναίκα του που είχε διακρίνει αλλαγή στη συμπεριφορά του θύματος, εκείνος δεν διέκρινε τίποτα.

Εμφανίστηκε και άλλη γυναίκα που υποστήριξε ότι είχε πέσει θύμα βιασμού
Στο δικαστήριο εμφανίστηκε ακόμη μία ασθενής του γιατρού που ισχυρίζεται πως βιάστηκε και εκείνη μετά από άμβλωση που της είχε κάνει. Η ίδια κατέθεσε: «Πήγα σ' αυτόν το γιατρό γιατί το ιατρείο του είναι δίπλα στο σπίτι μου. Είχα κάτι πόνους στο στομάχι και μαζί με την αδερφή μου και τον άντρα της, τον επισκεφτήκαμε. Εκείνος μετά από μία εξέταση που μου έκανε με τον υπέρηχο, διαπίστωσε ότι είμαι έγκυος και μου πρότεινε να το "ρίξω" γιατί ακόμα δεν είχα τα χαρτιά μου -είμαι αλλοδαπή- και θα ήταν δύσκολο. Βέβαια, δεν με έπεισε εκείνος. Δεν είχα ιδέα ότι μπορεί να ήμουν έγκυος, δεν μου είχε περάσει από το μυαλό. Κατά την εξέταση που μου έκανε, ένιωθα κάτι αλλά δεν καταλάβαινα. Μετά τον ρώτησα αν μου έκανε κάτι και εκείνος χαμογέλασε... Νόμιζα πως ήταν της φαντασίας μου και δεν έδωσα σημασία. Μου είπε να ξαναπάω μετά από δέκα μέρες γιατί είχα μια φλεγμονή και ήταν επικίνδυνο. Τη δεύτερη φορά κατάλαβα ότι δεν ήταν της φαντασίας μου. Για την κοπέλα έμαθα από το γαμπρό μου που μένει στην ίδια περιοχή με εκείνη και ήθελα να της συμπαρασταθώ».

Τι δήλωσε ο γιατρός που εξέτασε το θύμα
Ο γιατρός που εξέτασε το θύμα μετά το βιασμό δήλωσε: «Όταν την εξέτασα, δεν μου είπαν ότι πρόκειται για γιατρό, οπότε δεν είχα στο μυαλό ιατρικά όργανα. Οι μικροεκδορές που είχε στον πρωκτό, θα μπορούσαν να προκληθούν από πολλά πράγματα και από την εξέταση. Χωρίς σπέρμα δεν έχουμε αποδείξεις». Ως μάρτυρας υπεράσπισης εμφανίστηκε ένας ιατροδικαστής που μελέτησε τα στοιχεία και διατύπωσε την επιστημονική άποψή του: «Από τις εμπειρίες και γνώσεις μου η πρωκτική εξέταση είναι επιβεβλημένη ακόμα και αν υπάρχει αιμορραγία. Οι εκδορές θα μπορούσαν να έχουν προκληθεί από το γάντι. Δεν μπορούν να δημιουργηθούν από αντρικό μόριο, θα σκίσω τα διπλώματά μου... Η πρωκτική συνουσία δεν μπορεί να γίνει στο γυναικολογικό κρεβάτι. Λόγω της θέσης που βρίσκεται η γυναίκα είναι απίθανο!».

Υποστήριξαν το γυναικολόγο
Πολλοί ήταν εκείνοι που έσπευσαν να υποστηρίξουν το γυναικολόγο λέγοντας πως είναι το καλύτερο παιδί. Στο ακροατήριο βρισκόταν και ο πατέρας του που δήλωσε βαθύτατα συγκινημένος όταν κατέθεσε στο δικαστήριο: «Είμαι περήφανος για το γιο μου. Είναι θύμα σκευωρίας έχουν κάνει ομάδα κατά του γιου μου». Περί σκευωρίας μίλησε και μία μάρτυρας υπεράσπισης, συγγενής φίλης του θύματος. Κατά την ακροαματική διαδικασία δήλωσε πως είχε γνώση για το συμβάν από το ίδιο το «θύμα», αλλά εκείνη δεν το πίστεψε. Μάλιστα υποστήριξε πως της είχε δηλώσει ότι αν ο κατηγορούμενος έδινε ένα μεγάλο χρηματικό ποσόν, εκείνη θα απέσυρε τη μήνυση: «Λίγο καιρό μετά την είδα στο δρόμο και της είπα: "Εγώ θα πάω στο δικαστήριο". Εκείνη μού απάντησε: "Δεν με νοιάζει, εγώ αυτό που ήθελα να κάνω, το έκανα"». Η ίδια δήλωσε πως στο προηγούμενο δικαστήριο δεν είχε πάει γιατί δεν την άφηνε ο άντρας της.

«Το έμαθα από τον τοπικό Τύπο»
Ο κατηγορούμενος στην απολογία του είπε για εκείνη την μέρα πως το ζευγάρι είχε έρθει στο ιατρείο του στις εννέα το πρωί. Είχε βάλει τον άντρα της να περιμένει στο προθάλαμο για λόγους ασφαλείας γιατί είναι μερικά άτομα που δεν αντέχουν τη θέα του αίματος. Η διαδικασία πήρε περισσότερο λόγω κάποιων επιπλοκών. Περιέγραψε τι είχε κάνει και εξήγησε ότι δεν της είχε κάνει ολική αναισθησία αλλά τοπική στον τράχηλο με ξυλοκαΐνη και αναλγησία. Επίσης είχε πάρει τηλέφωνο την ασθενή του το απόγευμα και εκείνη ήταν μια χαρά. Το έμαθε από τον τοπικό Τύπο. Ακόμα έκανε λόγο για απειλές που δεχόταν και ότι όλα ήταν μια πλεκτάνη. Δήλωσε χαρακτηριστικά: «Πιστεύω ότι πίσω απ' αυτό βρίσκονται άτομα που θέλουν να με διώξουν για να μειωθεί ο ανταγωνισμός. Με είχαν πάρει τηλέφωνο και μου έλεγαν θα με σφάξουν και ότι θα φύγω νύχτα». Τέλος, δήλωσε πως δεν πρόκειται ποτέ να τους συγχωρήσει γι' αυτά που του έκαναν. Οι γονείς του απέκτησαν σοβαρά προβλήματά υγείας. Το Μεικτό Ορκωτό Εφετείο τον έκρινε ένοχο και του επέβαλε ποινή οκτώ ετών, χρηματική ικανοποίηση και στέρηση πολιτικών δικαιωμάτων για τρία χρόνια.
ΠΗΓΗ:dete.gr