Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Εύη Καραγιάννη: «Κέρδισα τη μάχη με τον καρκίνο»

Η πρώην σύζυγος του Κώστα Βουτσά, Εύη Καραγιάννη, συγκλονίζει με την ιστορία της και περιγράφει πως βγήκε νικήτρια στη μάχη με την επάρατη νόσο. «Όταν το έμαθα, έπαθα πανικό, θλίψω, φόβο. Πιστεύω στο Θεό και ένιωσα σιγουριά για τον εαυτό μου».
Η Εύη Καραγιάννη χρειάστηκε να υποβληθεί σε χειρουργική επέμβαση και χημειοθεραπείες. «Μέχρι σήμερα πέρασα στη ζωή μου τρεις μεγάλες στεναχώριες και κάποιες περιόδους που μου συνέβησαν διάφορα ακραία πράγματα. Στη πρώτη μου έπαθα θυρεοειδή, στη δεύτερη πέθανε το παιδί που κυοφορούσα στον έκτο μήνα της εγκυμοσύνης μου. Και η Τρίτη ήταν τώρα. Μ’ αυτή τη τελευταία στεναχώρια έπαθα καρκίνο».


Η Εύη Καραγιάννη έχει έναν μονάκριβο γιο, το γνωστό ηθοποιό Άνθιμο Ανανιάδη: «Ο Άνθιμος το γνώριζε από την πρώτη στιγμή και δεν του το έκρυψα. Κυριολεκτικά προσπάθησα να τον κρατήσω σε μια απόσταση από τη σκληρή πραγματικότητα».

Ωστόσο όπως η ίδια εξομολογείται πως επέμενε να επιστρέψει στην Αθήνα προκειμένου να είναι κοντά της. «Εγώ του έλεγα ‘όχι’ όταν επέμενε να βρεθεί στο πλευρό μου κατά τη διάρκεια της θεραπείας και της εγχείρησης. Έχουμε ένα φοβερό δέσιμο και είχε φοβερή αγωνία για την έκβαση της υγειάς μου. Όταν τελείωσαν όλα, ήρθε κοντά μου και ένιωσα πάρα πολύ ευτυχισμένη».